Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opinie konsumentow na temat psychologicznych aspektow reklamy

Tytuł:
Opinie konsumentow na temat psychologicznych aspektow reklamy
Autorzy:
Rudzewicz A.
Szarmach M.
Tematy:
reklama
emocje negatywne
opinia konsumentow
emocje pozytywne
konsumenci
aspekty psychologiczne
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of research was to learn the impact of advertising on the consumer's purchasing decisions. The research shows that the most appreciated technique of advertising presentation is product demonstration with use of well-known persons. Besides, an efficient advertising should be reliable as well as concise and original.

Цель исследований заключалась в изучении влияния реклами на покупательские решения потребителей. Из исследований вытекает, что наиболее ценимой техникой презентации реклами является показ продукта c использованием известннх персонажей. Кроме того, действенная реклама должна бить достоверной, а также сжатой по форме и оригинальной.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies