Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie grup marketingowych producentow rolnych

Tytuł:
Funkcjonowanie grup marketingowych producentow rolnych
Autorzy:
Chotkowski J
Tematy:
grupy marketingowe
integracja pozioma
producenci rolni
rolnictwo
wspolpraca
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paper contains the analysis of theoretical premises of farms' horizontal integration and the factors affecting development of agricultural producers' marketing groups. Nine groups from the area of whole country, representing different legal forms, were included in the survey. The scale of collective sales and co-operation is not too large. Examined groups admitted having profitable economic effects of the collective activity. Further development of these groups depends particularly on achieving budget support on the same level as in European Union countries, on regulation of taxation system, undertaking of group investments and loyal co-operation of the members.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies