Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena satysfakcji klienta z uslug doradczych [II]. Zastosowanie metody SERVQUAL

Tytuł:
Ocena satysfakcji klienta z uslug doradczych [II]. Zastosowanie metody SERVQUAL
Autorzy:
Zalewski R.I.
Borucki M.
Tematy:
model SERVQUAL
uslugi doradcze
satysfakcja klientow
uslugi
jakosc uslug
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies