Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiany na rynku jogurtow w Polsce

Celem analizy było określenie wpływu preferencji konsumenckich i motywów postępowania konsumentów na rynku jogurtów w Polsce. Zjawiska te przedstawiono w odniesieniu do działań reklamowych firm oraz analizy cykli życia jogurtów, w celu ukazania stadium rozwoju rynku tych produktów, szans rozwoju jego segmentów oraz możliwości podejmowania skutecznych działań marketingowych przez firmy branży mleczarskiej.

The aim of this study was to evaluate the consumer preferences and motives of consumers' decision-making process on the yoghurt market. These factors are presented according to the advertising activities of the dairy enterprises and analysis of yoghurt shelf-life cycles to show the stage of yoghurt market development, the segment development and chances and the possibilities of dairy enterprises marketing activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies