Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satysfakcja klienta w przedsiebiorstwach przemyslu spozywczego

Tytuł:
Satysfakcja klienta w przedsiebiorstwach przemyslu spozywczego
Client satisfaction in food industry enterprises
Autorzy:
Pawlowska B
Strychalska-Rudzewicz A
Tematy:
przemysl spozywczy
przedsiebiorstwa spozywcze
klienci
satysfakcja klientow
jakosc
pomiary satysfakcji klientow
norma PN-EN ISO 9001:2001
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Norma PN-EN ISO 9001:2001 obliguje przedsiębiorstwa do prowadzenia pomiarów satysfakcji klienta. Jednak większość badanych przedsiębiorstw przed wprowadzeniem systemu zarządzania jakością takich badań nie prowadziła. Przedsiębiorstwa nie mają jeszcze dobrej metodyki pomiaru satysfakcji klienta. Należy wprowadzić nowe metody bardziej angażujące pracowników, gdyż z przeprowadzonych analiz wynika, że pracownicy boją się konsekwencji stwierdzenia braku satysfakcji klienta.

PN-EN ISO 9001:2001 Standard obligates enterprises to research customer satisfaction. However the majority of analyzed enterprises didn 'i research customer satisfaction before implementation of quality system. Enterprises didn't have research methods to analyze customer satisfaction. New methods should be implemented, which engage more employees because, according to observations, employees are afraid of consequences of lack of customer satisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies