Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of selected factors on consumer behaviour on edible fats market

Tytuł:
Influence of selected factors on consumer behaviour on edible fats market
Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumenta na rynku tłuszczów jadalnych
Autorzy:
Flaczyk E
Korczak J.
Tematy:
edible fat
kitchen fat
table fat
consumer opinion
price
human nutrition
consumer behaviour
oil
market
nutritive recommendation
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Questionnaire aimed at estimating factors influencing consumer table spreads, kitchen fats and oils purchase decisions, including their usage in household was executed. Due to consumers opinion, the price of all kinds of edible fats and next their freshness were the major factors. Consumers were selecting fats for dishes usually in compliance with nutritive recommendations.

Wykonano badania ankietowe mające na celu ocenę czynników wpływających na decyzję zakupu tłuszczów do smarowania pieczywa, tłuszczów kuchennych i olejów oraz ich wykorzystania w gospodarstwie domowym. Najważniejszym czynnikiem, w opinii konsumentów, była cena wszystkich rodzajów tłuszczów jadalnych, a następnie ich świeżość. Smakowitość była znaczącym czynnikiem jedynie dla tłuszczów stołowych. Konsumenci dobierali tłuszcze do potraw na ogół zgodnie z zaleceniami żywieniowymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies