Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania - zrodlem sukcesu

W artykule omówiono organizację prac badawczych w firmie Unilever. Pokazano przebieg prac badawczych od momentu powstania koncepcji do praktycznego jej zastosowania. Z doświadczeń Unilever wynika, że bez szeroko prowadzonych badań sukces rynkowy praktycznie nie jest możliwy.

The paper describes organization of research and development in Unilever. A process of development of the idea from the concept until its aplication is shown. The experience of Unilever shows that the market success is not possible without research and ue-to-date science.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies