Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of marketing information and consulting for development of rural tourism of Lithuania

Tytuł:
The role of marketing information and consulting for development of rural tourism of Lithuania
Rola informacji marketingowej i konsultingu w rozwoju agroturystyki na Litwie
Autorzy:
Ramanauskiene J.
Tematy:
consulting institution
information analysis
rural tourism
tourism development
competitive consulting
management method
marketing information
consulting method
consulting type
consulting
tourism
Lithuania
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rural tourism is one of the main developing and profitable small and medium scaled trends of business, which stimulates to develops treasure and rational usage of local resources, cultural and historical heritage. The development of rural tourism impacts special consequences to stabilise and improve social and economic state of a region in future. The importance of development of rural tourism and tourism infrastructure is to stimulate national economy, small and medium scaled business, appearance of multi-choice yield sources for rural residents. The tangible and rapid development of rural tourism is highly commended by researches of social sciences. Howe­ver, researches of rural tourism are providing in the frame of general economics and tourism content, without any description of rural peculiarities, objective and subjective development difficulties. The successful development of tourism faces to comprehensive tourism environment analysis and knowledge, assessment of qualitative and quantitative references and competitive consulting.

Agroturystyka jest jedną z głównych, najbardziej rozwojową i dochodową strefą biznesu, która stymuluje rozwój, zasobność i racjonalne korzystanie z dziedzictwa kulturowego i historycz­nego. Rozwój agroturystyki powoduje znaczące skutki w stabilizacji i doskonaleniu pozycji ekonomicznej danego regionu w przyszłości. Najważniejszym elementem w rozwoju agrotu­rystyki i infrastruktury turystycznej jest oddziaływanie polityki państwa na średni i mały biz­nes oraz pojawienie się możliwości różnicowania źródeł dochodów przez mieszkańców wsi. Wyraźny i szybki rozwój agroturystyki jest niezwykle ważnym elementem badań społecznych. Badania dotyczące agroturystyki w istocie odnoszą się do kwestii ekonomii i turystyki, bez jakiegokolwiek opisywania specyfiki terenów wiejskich, a także subiektywnych i obiektywnych trudności dotyczących tego procesu. Udany rozwój tego obszaru turystyki wymaga wszech­stronnej analizy środowiskowej i wiedzy, oszacowania elementów jakościowych i ilościowych oraz właściwego doradztwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies