Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wplyw ekologicznych funkcji opakowan na postawy rynkowe konsumentow

Tytuł:
Wplyw ekologicznych funkcji opakowan na postawy rynkowe konsumentow
Influence of ecological functions of packaging upon consumers attitudes
Autorzy:
Witek L
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opakowania po zużyciu stają się często kłopotliwym odpadem obciążającym środowisko. Oceniając świadomość ekologiczną polskich konsumentów, należy stwierdzić, że ona rośnie, choć nadal jest niska. Analizując zachowania konsumentów, można zauważyć konflikt między wartościami ekologicznymi i wartościami, które są powszechnie uznawane. Zmiana tej sytuacji wymaga nadania ochronie środowiska wysokiej rangi w programach kształcenia.

Post-use packages become often a troublesome waste impacting the environment. When assessing the ecological awareness of Polish consumers it should be found that it has been growing but is still low. Carrying out an analysis of consumers” attitudes a conflict between ecological values and values that are commonly recognized can be discovered. Granting high rank to the environmental protection in educational programmes is a prerequisite to change this situation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies