Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Warstwa wizualna opakowan jednostkowych - kreatorem wizerunku produktow kosmetycznych

Tytuł:
Warstwa wizualna opakowan jednostkowych - kreatorem wizerunku produktow kosmetycznych
Visual layer of consumer packages as an image creator for cosmetics
Autorzy:
Szymczak J
Ankiel-Homa M.
Tematy:
barwa
kosmetyki
opakowania jednostkowe
projektowanie opakowan
warstwa wizualna
marketing
wielkosc opakowan
ksztalt opakowan
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Właściwie zaprojektowana i wykonana warstwa wizualna opakowań jednostkowych produktów kosmetycznych jest bardzo ważnym narzędziem działań marketingowych ich producenta. Najistotniejsze znaczenie mają w tym przypadku kształt, barwa oraz wielkość opakowania.

Suitably designed and produced visual layers of consumer packages for cosmetics make a very important tool in marketing activities of their manufacturer. The most important in this case are the shape, colour and size of the package.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies