Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywnosc a strategia opakowania

Tytuł:
Kreatywnosc a strategia opakowania
Creativity and packaging strategy
Autorzy:
Jerzyk E
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Myślenie kreatywne jest wartościową umiejętnością zwłaszcza w konkurencyjnej gospodarce ceniącej zarówno kreatywność indywidualną, jak i zbiorową. Współczesny biznes w coraz większym stopniu opiera się na kreatywnym i twórczym rozwiązywaniu problemów. Historia opakowań dowodzi, że kreatywne myślenie przy projektowaniu opakowań jest często źródłem sukcesu firmy.

Creative thinking is a valuable skill particularly in competitive economy where both the individual and collective creativity are highly appreciated. Contemporary business to ever large extent is based on creative solution of problems. The history of packaging proves that creative thinking in packaging designing makes often the source of the company’s success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies