Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama porownawcza jako element strategii firm przemyslu spozywczego

Tytuł:
Reklama porownawcza jako element strategii firm przemyslu spozywczego
Comparative advertisement as an element of strategy of food processing companies
Autorzy:
Swiatkowska M
Tematy:
przemysl spozywczy
Polska
reklama porownawcza
strategie marketingowe
marka
firmy
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies