Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowania do owocow i warzyw a marketing

Rozwój samoobsługowych form sprzedaży owoców i warzyw spowodował, że prawdziwy sprzedawca zastąpiony został przez niemego sprzedawcę, jakim jest opakowanie. Sam wygląd opakowania oraz ułożonych w nim owoców lub warzyw jest doskonałą reklamą, jeżeli żywa barwa i świeżość przyciąga wzrok kupującego.

The development of self-service sales in the fruit and vegetable trade involved the substitution of a silelnt salesman such as packaging for the living person-salesman. The appearance itself of a package and fruits or vegetables ranged in it is perfect advertising if the vivid colour and freshness attract the sight of the consumer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies