Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie metody IAT w badaniu etnocentryzmu konsumenckiego

Tytuł:
Wykorzystanie metody IAT w badaniu etnocentryzmu konsumenckiego
Use of IAT method in research on consumer ethnocentrism
Autorzy:
Zieba K.
Tematy:
lojalnosc
odpowiedzialnosc
konsumpcja
metody badan
preferencje konsumentow
zakup
produkty zagraniczne
etnocentryzm konsumencki
konsumenci
metoda IAT
test utajonych skojarzen
produkty lokalne
moralnosc
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies