Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiar satysfakcji klientow i jego znaczenie dla przedsiebiorstw - problemy badawcze

Tytuł:
Pomiar satysfakcji klientow i jego znaczenie dla przedsiebiorstw - problemy badawcze
Autorzy:
Niezurawski L.
Kobylanski A.
Pawlowska B.
Tematy:
klienci
satysfakcja klientow
przedsiebiorstwa
customer
customer satisfaction
enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies