Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Telemarketing - instrument dzialan marketingowych przedsiebiorstwa [na przykladzie duzych firm wojewodztwa dolnoslaskiego]

Tytuł:
Telemarketing - instrument dzialan marketingowych przedsiebiorstwa [na przykladzie duzych firm wojewodztwa dolnoslaskiego]
Autorzy:
Krzyzak M.
Jedon R.
Tematy:
rynek uslug
telemarketing
przedsiebiorstwa duze
telemarketing pasywny
uslugi telemarketingowe
woj.dolnoslaskie
telemarketing aktywny
historia
Polska
marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies