Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakosc zywnosci a preferencje konsumentow

Tytuł:
Jakosc zywnosci a preferencje konsumentow
Quality of food in relation to consumer preferences
Autorzy:
Niezurawska M
Tematy:
producenci
badania konsumenckie
ocena jakosci
zywnosc
preferencje konsumentow
postep technologiczny
konkurencja
jakosc
satysfakcja
smakowitosc
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównymi czynnikami decydującymi o przyjęciu się na rynku określonego artykułu spożywczego są: smak, wygląd i akceptacja konsumentów. Postęp w atrakcyjności sensorycznej żywności jest niewątpliwy. Urynkowienie produkcji żywności i konkurencja producentów efekt ten jeszcze bardziej uwidoczniła. Jednak postęp ten szczególnie w odniesieniu do żywności wysoko przetworzonej, nie zawsze jest oceniany pozytywnie.

In free market economy the main factors determining the acceptance of a foodstuff on the market is its taste, its appearance and consumer's interest in it. Progress in the level of sensoric attractivity of foodstuffs is indubitable. The change in the system of food production caused by both free market and competition between producers has made this effect more easily visible. However, this progress, especially with respect to highly processed food does not necessarily have to be received positively.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies