Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania polityki cen dla asortymentu produktów oferowanych na stacjach paliw

Tytuł:
Uwarunkowania polityki cen dla asortymentu produktów oferowanych na stacjach paliw
Determinants of pricing policy for the assortment of products offered at gas stations
Autorzy:
Karasiewicz G.
Nowakowski M.
Tematy:
stacje paliw
oferty handlowe
asortyment
ceny
polityka cenowa
zroznicowanie cen
marze handlowe
handel detaliczny
produkt
rywalizacja
architektura marki
jakosc
poziom cen
strategia cenowa
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies