Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumenckie zwyczaje zakupu produktów mleczarskich

Tytuł:
Konsumenckie zwyczaje zakupu produktów mleczarskich
Consumer purchase habits of dairy products
Autorzy:
Matysik R.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono wyniki badań dotyczące konsumenckich zwyczajów zakupu artykułów mleczarskich (preferowanej pory i miejsca dokonywania zakupów wraz z czynnikami, które o tym decydują). Produkty mleczarskie należą do produktów zaspokajających podstawowe potrzeby żywnościowe i wymagają intensywnego rozmieszczania na rynku. Dlatego istotne znaczenie dla podmiotów zajmujących się handlem, powinna mieć znajomość czynników wpływających na preferencje nabywców wobec miejsc dystrybucji tych produktów.

The aim of the study was to find the consumer purchase habits on dairy products market. Distribution of that group of product should have all attribute of the intensive distribution. The results of the survey confirm it, indicating that the purchasers would like to buy dairy products near their homes, at the time convenient for them, with the acceptable price and have a wide choice of products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies