Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

From greenwashing to green marketing – an approach to change consumer behaviour towards environmental issues in emerging countries

Tytuł:
From greenwashing to green marketing – an approach to change consumer behaviour towards environmental issues in emerging countries
Od greenwashingu do „zielonego” marketingu – podejście do zmiany zachowań konsumentów w odniesieniu do kwestii środowiskowych w krajach wschodzących
Autorzy:
Bouchareb N.
Język:
angielski
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies