Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reguła lubienia i sympatii oraz autorytetu. Techniki wywierania wpływu w relacji sprzedawca-klient - cz. IV

Tytuł:
Reguła lubienia i sympatii oraz autorytetu. Techniki wywierania wpływu w relacji sprzedawca-klient - cz. IV
Autorzy:
Tokar J.
Tematy:
techniki wywierania wplywu
psychologia spoleczna
wplyw spoleczny
regula autorytetu
zastosowanie
regula lubienia i sympatii
efekt aureoli
relacje klient-sprzedawca
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies