Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing segmentacyjny w gospodarstwach agroturystycznych – ujęcie modelowe

Tytuł:
Marketing segmentacyjny w gospodarstwach agroturystycznych – ujęcie modelowe
Market segmentation in agrotourism farm sector – the model approach
Autorzy:
Czerwinska-Jaskiewicz M.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań była diagnoza popytu na usługi agroturystyczne w Polsce oraz charakterystyka sylwetek rzeczywistych i potencjalnych klientów obiektów agroturystycznych. Przedstawiono zarys autorskiej koncepcji marketingu segmentacyjnego dla polskich gospodarstw agroturystycznych. Koncepcja stanowi pewnego rodzaju matrycę diagnostyczną, w której zawarto kluczowe czynniki determinujące działalność marketingową polskich gospodarstw agroturystycznych. Koncepcję uzupełniono o propozycje działań marketingowych dla podmiotów sektora agroturystyki, z uwzględnieniem segmentacyjnego myślenia o tym rynku.

The article presents the model of market segmentation of the Polish agrotourism farm sector. This concept represents a diagnostic matrix, which contains key factors determining marketing activities of agrotourism farms. The concept was expanded by incorporating suggestions of marketing activities that could be implemented in the agrotourism sector in Poland.

Rekord w opracowaniu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies