Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja żywności ekologicznej przez konsumentów

Tytuł:
Percepcja żywności ekologicznej przez konsumentów
The consumers perception of organic food
Autorzy:
Luczka-Bakula W.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących opinii konsumentów na temat żywności ekologicznej, które zostały przeprowadzone w 2004 roku. Szczególnym przedmiotem analizy jest rozpoznawalność tej żywności, motywy i gotowość do akceptacji wyższej ceny, bariery popytu oraz zakres wiedzy i świadomości ekologicznej konsumentów.

In the elaboration there were shown the results of the research conducted in 2004. The special object of the analysis is a recognisability of kind of food, motives and willingness to accept a higher price, also the demand barriers as well as the range of knowledge and ecological awareness of consumers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies