Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama w serwisach społecznościowych - opinie użytkowników w świetle badań międzykulturowych

Tytuł:
Reklama w serwisach społecznościowych - opinie użytkowników w świetle badań międzykulturowych
Advertising on social networking sites - the opinions of users in the light of intercultural research
Autorzy:
Bartosik-Purgat M.
Tematy:
Internet
serwisy spolecznosciowe
Facebook
YouTube
reklama
opinia uzytkownikow
badania miedzynarodowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies