Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rebranding - determinants and meaning in higher education

Tytuł:
Rebranding - determinants and meaning in higher education
Rebranding - determinanty i znaczenie w szkolnictwie wyższym
Rebrending - determinanty i znachenie v vuzakh
Autorzy:
Mroz-Gorgon B.
Szymanski G.
Tematy:
branding strategy
rebranding
meaning
marketing research
higher education
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of the article is to determine the marketing communication of the rebranding process on the example of higher education institutions in the context of their activities, and its meaning for the students. The cognitive task is to explore the mechanisms and results of brand image management (in terms of marketing) of the surveyed organisations, including: corporate identity, as well as their offerings, promotions, and other relevant factors (including marketing strategy elements such as CSR).

Głównym celem artykułu jest określenie komunikacji marketingowej w procesie rebrandingu na przykładzie placówek szkolnictwa wyższego w kontekście ich działalności oraz jego znaczenia dla studentów. Zadanie o charakterze kognitywnym jest zbadanie mechanizmów i wyników zarządzania wizerunkiem marki (w kategoriach marketingu) badanych organizacji, m. in. tożsamości korporacyjnej (corporate identity), jak również ich ofert, promocji i innych istotnych czynników (wliczając w to elementy strategii marketingowej, takie jak CSR).

Основная цель статьи - определить маркетинговую коммуникацию процесса ребрендинга на примере вузов в контексте их деятельности и значения для студентов. Когнитивная задача - изучить механизмы и результаты управления имиджем бренда (в категории маркетинга) обследуемых организаций, включая корпоративное тождество, а также их предложения, мероприятия по продвижению и другие релевантные факторы (включая элементы маркетинговой стратегии, такие как корпоративная социальная ответственность, CSR).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies