Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena możliwości zwiększania efektywności marketingu metodą refleksji strategicznej

Tytuł:
Ocena możliwości zwiększania efektywności marketingu metodą refleksji strategicznej
Evaluation of the possibility of increasing the effectiveness of marketing, using strategic reflection method
Autorzy:
Rawski M.
Tematy:
marketing
efektywnosc
metoda refleksji strategicznej
dzialalnosc marketingowa
przedsiebiorstwa
efekty ekonomiczne
naklady
effectiveness
strategic reflexion method
marketing activity
enterprise
economic effect
marketing expenditure
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies