Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Na ścieżkach zadowolenia i lojalności - poszukiwanie modelu w kontekście uczelni

Tytuł:
Na ścieżkach zadowolenia i lojalności - poszukiwanie modelu w kontekście uczelni
On the paths of satisfaction and loyalty - in search of a model in the college context
Autorzy:
Stach P.
Bak J.
Tematy:
szkoly wyzsze
studenci
uslugi edukacyjne
relacje z klientem
lojalnosc klientow
oferty edukacyjne
satysfakcja klientow
metody badan
high school
student
educational service
customer relationship
customer loyalty
educational offer
customer satisfaction
research method
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies