Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Retro-innovation versus family life cycle as a predictor of behaviour

Tytuł:
Retro-innovation versus family life cycle as a predictor of behaviour
Autorzy:
Loucanova E.
Tematy:
retro-innovation
innovation
family
life cycle
customer
behaviour
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes the retro-innovations and their importance for customers in the family life cycle. The accelerated rate of technological and social change left people disconnected and suffering from stress. The majority of social problems are symptoms of future shock. New products and services are designed to connect us with the past in ways that are nostalgic, interactive and environmental. This can be called an example of a unique kind of innovation – new technologies, new products or experiences that are designed around connecting us with the past that is nostalgic. Something called Retro Innovation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies