Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola komunikacji marketingowej w strategii przedsiębiorstw sieciowych

Tytuł:
Rola komunikacji marketingowej w strategii przedsiębiorstw sieciowych
The role of marketing communications in strategies of network organizations
Autorzy:
Johann M.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Since all organizations are linked and interdependent, it is crucial to develop network-based strategies with the em­phasis put on building an effective network of relationships with key stakeholders, which results in gaining competitive advantage. Marketing communications play a very important role in the process of building long-term relationships. When developing effective communications strategy, it is necessary to take into consideration current trends in marketing com­munications such as integrated marketing communications concept as well as challenges related to the services com­munications due to the dominance of services in today 's eco­nomy and their role in gaining competitive advantage in the market. Marketers should identify all elements communica­tive in nature -with the emphasis put on the relationship bu­ilding tools, select elements appealing to particular audien­ces, integrate them to create a clear and consistent message and synchronize them -with other activities aimed at develo­ping long-term relationships.

Rekord w opracowaniu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies