Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kruche ciastka muszą twardo walczyć o rynek. Na pytania Jacka Ratajczaka odpowiada Agnieszka Jasiówka-Kobiela, Trade Marketing Manager firmy Bahlsen Sp. z o.o.

Tytuł:
Kruche ciastka muszą twardo walczyć o rynek. Na pytania Jacka Ratajczaka odpowiada Agnieszka Jasiówka-Kobiela, Trade Marketing Manager firmy Bahlsen Sp. z o.o.
Autorzy:
Ratajczak J.
Tematy:
wywiady
Jasiowka-Kobiela Agnieszka wywiad
firma Bahlsen
ciastka kruche
asortyment
ekspozycja
marka Hit
marka Krakuski
marka Leibniz
wizerunek marki
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies