Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of self-convergence effect in purchasing process vs brand familiarityon example of energy drink category in Polish consumers conditions

Tytuł:
The role of self-convergence effect in purchasing process vs brand familiarityon example of energy drink category in Polish consumers conditions
Relacja efektu zbieżności z „Ja” z postawami i efektywnością promowania nowego napoju energetycznego
Autorzy:
Hryniewicz K.
Badzmirowski D.
Borchet J.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies