Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czynniki warunkujące strategie produktowe przedsiębiorstw mleczarskich w Polsce

Tytuł:
Czynniki warunkujące strategie produktowe przedsiębiorstw mleczarskich w Polsce
Decision-making factors in product strategies of dairy companies in Poland
Autorzy:
Kusmierek M.
Tematy:
Polska
przedsiebiorstwa mleczarskie
zarzadzanie strategiczne
strategia produktu
otoczenie przedsiebiorstwa
struktura organizacyjna
rozwoj przedsiebiorstw
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies