Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Emocjonalno - poznawcze wyznaczniki skuteczności reklamy kontrowersyjnej

Tytuł:
Emocjonalno - poznawcze wyznaczniki skuteczności reklamy kontrowersyjnej
Emotional and cognitive determinations of the effectiveness of controversial advertisements
Autorzy:
Grochowska A.
Wiechecka A.
Tematy:
reklama kontrowersyjna
reklama
skutecznosc reklamy
wyznaczniki
odbiorcy
emocje negatywne
emocje pozytywne
rynek polski
badania marketingowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies