Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dimensions of social capital: relationships and reliance in the furniture industry company. Part II.

Tytuł:
Dimensions of social capital: relationships and reliance in the furniture industry company. Part II.
Wymiary kapitału społecznego: sieci relacji i zaufanie w przedsiębiorstwie branży meblarskiej. Część II.
Autorzy:
Kukowska K.
Tematy:
dimension
social capital
social relationship
reliance
furniture industry
company
trust
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies