Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

User Experience research and creating value for the customer

Tytuł:
User Experience research and creating value for the customer
Badania User Experience a tworzenie wartości dla klienta
Izuchenie user experience i formirovanie cennosti dlja klienta
Autorzy:
Niedziolka T.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article was made to systematize knowledge about creating value for the customer through User Experience Research. It analyzes literature, scientific articles and results of existing research on the subject matter. The article uses the Narrative Literature Review Method. The results of the analysis show that User Experience Research contributes to creating value for the customers in two ways. Firstly, it reduces the non-fmancial costs of access to the tested products. Secondly, it increases the value for the customer because its results allow for the creation of more useful, functional, intuitive and pleasant products.

Celem artykułu jest systematyzacja wiedzy w obszarze tworzenia wartości dla klienta za pomocą badań User Experience. W artykule wykorzystano literaturę, artykuły naukowe oraz wyniki istniejących badań dotyczących tytułowych zagadnień. Posłużono się metodą narracyjnego przeglądu literatury. W wyniku analizy wykazano, iż badania User Experience wpływają na tworzenie wartości dla klienta na dwa sposoby. Po pierwsze, zmniejszają one niefinansowe koszty dostępu do produktów i usług. Po drugie, zwiększają one wartość dla klienta, ponieważ ich wyniki pozwalają na tworzenie bardziej użytecznych, funkcjonalnych, intuicyjnych oraz przyjemnych w użyciu produktów i usług.

Цель статьи - представить систематизацию знаний в области формирования ценности для клиента с помощью изучения user experience. В статье использовали литературу, научные статьи и результаты существующих исследований, касающихся заглавных вопросов. В статье применили метод нарративного обзора литерутуры. В результате анализа доказали, что изучение user experience влияет на формирование ценности для клиента двумя способами. Во-первых, снижаются нефинансовые издержки доступа к продуктам и услугам. Во-вторых, повышается ценность для клиента, поскольку результаты изучения позволяют создавать более пригодные, функциональные, интуитивные и приятные в употреблении продукты и услуги.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies