Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacje produktowe w sektorze MSP przemysłu spożywczego w Polsce jako istotny czynnik konkurencyjności

Tytuł:
Innowacje produktowe w sektorze MSP przemysłu spożywczego w Polsce jako istotny czynnik konkurencyjności
Product innovations in SMSs sector in Poland as important factor of competitiveness
Autorzy:
Zuzek D.K.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pierwszej części przedstawiono teoretyczne założenia konkrecyjności za szczególnym podkreśleniem roli innowacyjności w procesie budowania przewagi konkurencyjnej firm. W części empirycznej przeprowadzono analizę innowacyjności produktowej przedsiębiorstw polskich z sektora MSP, pod kątem ich konkurencyjności.

It present theoretical of competitiveness in first part with particular underlining role of innovation in process of construction of competitive superiority of firm. In empirical part it carry analysis of innovative of product polish enterprises from sector of small and medium enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies