Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PRICE DEVELOPMENT OF DAIRY PRODUCTS IN RETAIL OUTLETS IN OLSZTYN: PART 2: PRICE POSITIONING OF RETAILERS

Tytuł:
PRICE DEVELOPMENT OF DAIRY PRODUCTS IN RETAIL OUTLETS IN OLSZTYN: PART 2: PRICE POSITIONING OF RETAILERS
Autorzy:
Kozlowski Wojciech
Poloszczak Alina
Tematy:
DISTRIBUTION CHANNELS
PRICE DIFFERENCES
PRICE POSITIONING
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the results of research in the terms of dairy products price development in retail trade network in Olsztyn. The price registration of chosen goods was carried out in November 2005 in 194 retail outlets representing traditional and modern forms of retail sales. Undertaken analyses indicate that there is direct relation between retail channels used and the level of prices offered. It also confirms notable price advantage of modern trade as compared to traditional one and that had a direct impact on attractiveness of purchasing baskets of dairy products in modern forms of retail sales.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies