Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intermediální agenda českých médií

Tytuł:
Intermediální agenda českých médií
INTERMEDIA AGENDA OF CZECH MEDIA
Autorzy:
Trampota T.
Necas V.
Tematy:
QUESTION INTERPRETATION
SURVEY INTERVIEW
SURVEY QUESTION
SOCIOLOGY
Język:
czeski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The agenda setting function of mass media became one of the most pervasive concept examining long term effects of mass media on society. Meanwhile most of the media scholars works have focused on the relationships of media agenda and public agenda in the last thirty years, there is lack of empirical works dealing with aspects of agenda building process so far, above all aspects concerning mutual influences of various media contents. Presented paper examines inter-media agenda setting of Czech national media. Based on quantitative content analysis it search the regular patterns of 'media quoting other media' and contexts in which media refer to other media as a source of information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies