Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) a badania sondażowe klientów

Tytuł:
Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) a badania sondażowe klientów
Autorzy:
Sauś, J.
Przybysz, J.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
zarządzanie marketingowe jakością
badania ilościowe i jakościowe
badania sondażowe
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Stosowanie TQM w zarządzaniu marketingowym wymaga rozpoznania między innymi potrzeb, oczekiwań i satysfakcji klientów jako instrumentu kształtowania nowocześnie pojętej jakości produktów i usług. Głównymi narzędziami służącymi uzyskaniu takiej wiedzy są sondażowe badania ilościowe i jakościowe. Artykuł odnosi się do głównych problemów praktycznych i teoretycznych takich badań.
Usuge of TQM in marketing management requires konwledge of meeds, expectations and level of statistying of clients used as an instrument of shoping modern quality of products and services of nowadays. The main tool we need to obtuin such a knowledge is a survey of all hinda. The article deals with main theorethical and practical problems of such researdres

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies