Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza zmian natężenia ruchu drogowego na wybranych ciągach komunikacyjnych w Radomiu

Tytuł:
Analiza zmian natężenia ruchu drogowego na wybranych ciągach komunikacyjnych w Radomiu
Autorzy:
Dębowska-Mróz, M.
Rogowski, A.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
Radom
natężenie ruchu drogowego
pomiary ruchu drogowego
traffic flow
road traffic monitoring
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule mówiono podstawowe cele, zakres i zastosowanie pomiarów ruchu drogowego. Szczególną uwagę zwrócono na znaczenie pomiarów natężenia ruchu drogowego. Dokonano porównania i analizy natężenia ruchu drogowego na kilku wybranych ciągach komunikacyjnych miasta Radomia z uwzględnieniem struktury rodzajowej i kierunkowej. Uwzględniono skrzyżowania na ciągu ulic spełniających rolę obwodnicy (północnej i wschodniej) wraz z niektórymi ważnymi skrzyżowaniami sąsiednimi. Analiza wskazuje, że wzrost liczby pojazdów w obszarze miasta nie ma bezpośredniego wpływu na wzrost natężenia dla konkretnych analizowanych skrzyżowań. Standardowo wybierany zakres czasu, dla których dokonywane są pomiary, nie zawsze jest odpowiedni dla konkretnych skrzyżowań. Dla prawidłowej oceny niezbędne jest dokonywanie systematycznych badań w porównywalnych warunkach.
The article said the basic objectives, scope and application traffic measurements. Special attention was paid to the importance of measuring traffic flow. The comparison and analysis of traffic flow on a few selected communication routes of the city of Radom, taking into account the type structure and direction. Been taken into account the crossing communication routes serving as the ring road (north and east), along with some of the neighbors important intersections. The analysis shows that increase in the number of vehicles in city area has no direct impact on the increase of intensity of analyzed in selected intersections. As standard selected the time range for which the measurements are performed, it is not always appropriate for specific of intersections. For a proper assessment it is necessary to make systematic studies under comparable conditions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies