Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nawierzchnie dróg kolejowych dużych prędkości. Problemy wyboru konstrukcji

Tytuł:
Nawierzchnie dróg kolejowych dużych prędkości. Problemy wyboru konstrukcji
Autorzy:
Towpik, K.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
linie dużych prędkości
nawierzchnie kolejowe
stabilizacja podsypki
high speed lines
track structure
ballast stabilization
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W publikacji opisano nawierzchnie z warstwą podsypki oraz nawierzchnie bezpodsypkowe układane na liniach dużych prędkości w aspekcie budowy nowej linii w Polsce. odkreślono znaczenie właściwego przygotowania podtorza kolejowego oraz wskazano na możliwości wzmocnienia warstwy podsypki.
The two types of track structure: including the layer of ballast and without ballast, are used at high speed rails in the relation to the plans of building of new line in Poland have been discussed in the paper. The importance of proper preparation of rail subgrade has been pointed out and the ways how to strengthen the layer of ballast has been presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies