Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Molowa interpretacja przemian chemicznych w kształceniu na poziomie podstawowym

Tytuł:
Molowa interpretacja przemian chemicznych w kształceniu na poziomie podstawowym
Autorzy:
Mielniczak, M.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
przemiany chemiczne
kształcenie podstawowe
trójwymiarowy model nauczania
chemical changes
basic education
three-dimensional model of teaching
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przedstawiono potrzebę wprowadzenia działu programowego dotyczącego molowej interpretacji przemian chemicznych w zakres programu chemii w szkole podstawowej z wyszczególnieniem jego realizacji i korzyści z tego płynących. Jednocześnie zakwestionowano z powodów metodycznych i merytorycznych rozdzielenie nauczania zasad, kwasów i soli na dwie oddzielne klasy.
The necessity of introduction of molar interpretation of chemical reactions into the educational program of primary schools is presented, along with the description of its realization and advantages. The negative methodical and substantial aspects of the division of the education program concerning acids, bases and salts into two c1asses are pointed out.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies