Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konkurencyjność międzynarodowa

Tytuł:
Konkurencyjność międzynarodowa
Autorzy:
Nowak, D.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
konkurencja
konkurencyjność międzynarodowa
potrzeby
dobra
usługi
rynek
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Egzystowanie ludzkości ściśle związane jest z zaspokajaniem potrzeb, co następuje poprzez nabywanie użytecznych dóbr lub usług. Różnorodność i mnogość potrzeb sprawia, że na rynku występuje wielu producentów, a dzięki konkurencyjności mogą oni funkcjonować. Na rynku międzynarodowym przedsiębiorstwa muszą szukać nowych rozwiązań, aby się utrzymać. Polskim przykładem firmy, która zaczyna dopiero konkurować na arenie międzynarodowej jest PKN ORLEN. Spółka ta, poprzez jakość świadczonych usług, zarządzanie wewnątrz organizacji, podejście do klienta, badania naukowe i ciągły rozwój może rywalizować z wielkimi międzynarodowymi koncernami takimi jak BP, Shell czy Lukoil. To dzięki zjawisku konkurencji może się ona rozwijać, a wykorzystując swoje możliwości i rozwijając się jej pozycja na rynku międzynarodowym wzrasta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies