Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania kupujących w sieci

Tytuł:
Zachowania kupujących w sieci
Autorzy:
Nowak, Iwo
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
e-zakupy
kupujący
zachowania
e-commerce
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jak wynika z ostatniego raportu E-Commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska, przygotowanego przez firmę Gemius SA i Izbę Gospodarki Elektronicznej, spośród szacowanej na 27,8 mln osób2 społeczności internautów naszym kraju, kupujący w sieci stanowią 56% z nich. Przy czym 54% kupujących nabywa dobra przez internet w polskich sklepach, a 23% korzysta z oferty zagranicznych e-sklepów. Kupujący za pośrednictwem internetu reprezentują różny poziom wieku, wykształcenia oraz dochodów na gospodarstwo domowe; różnie też oceniają swoją sytuację ekonomiczną. Jednak to, co na pierwszy rzut oka odróżnia ich od grupy niekorzystającej z tej formy realizacji zakupów, to przewaga osób w wieku poniżej 50 lat, wykształcenie wyższe oraz dobra kondycja finansowa własnego gospodarstwa domowego, którą deklaruje 54% badanych (40% ocenia ją jako średnią, a 6% jako złą).
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies