Tytuł pozycji:
Zastosowanie teorii dyfuzji innowacji na przykładzie wprowadzenia na rynek Airbusa A380
W referacie zostanie przedstawiona metoda zastosowania dyfuzji innowacji w celu rozwiązania problemu wdrażania na rynek innowacyjnych produktów przemysłu lotniczego. Jako przykład zastosowania tej metody zostanie opisana analiza procesu wprowadzania na rynek Airbusa 380. Wskazane zostaną determinanty (siły i słabości) dyfuzji innowacji na tle innych możliwych metod i strategii wdrażania. Jako odniesienie teorii dyfuzji innowacji zostaną przedstawione badania E. Rogersa i G. Moora.
In this paper will be presented a method that may be used to solve the problem of the implementation an innovative products to the market. The aim of this publication is to present the theory of diffusion of innovations and to evaluate its use for the aviation market. Considerations will be carried out using the Airbus A380. The strengths and weaknesses of diffusion of innovation will be compared with other methods and strategies using in lunching new products. The work will be based on the theory of diffusion of innovations, including E. Rogers and G. Moore research.