Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawowe marketingowe strategie cen

Na tle analizy istoty marketingowej koncepcji ceny i roli ceny w strategii cenowej przedsiębiorstwa scharakteryzowano trzy podstawowe jej strategie: ceny wysokiej, neutralnej i niskiej. Zanalizowano warunki i korzyści płynące z prowadzenia każdej z tych strategii oraz zagrożenia, które może spowodować nieumiejętne ich stosowanie.
Taking into consideration marketing conception of the price and price role in the company´s pricing strategy three strategies were characterized: skimming strategy, average price strategy and penetration strategy. Conditions for effective application of these strategies and benefits resulted from them were analysed. Hazards connected with application of these strategies were also considered.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies