Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola technologii cyfrowych w kształtowaniu innowacji marketingowych

Tytuł:
Rola technologii cyfrowych w kształtowaniu innowacji marketingowych
Autorzy:
Skoczylas, W.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
technologie cyfrowe
innowacje marketingowe
nabywcy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od kilku lat obserwujemy jak innowacje w sektorze telefonii komórkowej zarówno w obszarze technologii przesyłu i gromadzenia danych, jak i możliwości smartfonów w sposób naturalny wpisały się w strukturę marketingu; szczególnie w obszarze kreowania wartości dla nabywców, komunikacji oraz personalizacji oferty. Autor przedstawił jak światowi liderzy w swoich działaniach „zaprzęgają” innowacje sprzężone z ka-nałami social media do kreowania wartości dla nabywcy. Autor zauważa, że budowanie wartości dla klienta łączy się nieodzownie z próbą jak najlepszego dopasowania oferty do oczekiwań nabywcy oraz jego indywidualnych potrzeb. Autor przedstawił jak dzięki innowacjom możliwe jest mierzenie trafności spersonalizowanej oferty do indywidualnych potrzeb i oczekiwań nabywcy.
For the past few years, we have been witnesses to how innovations in mobile telecommunication sector, both as far as transmission technology, data collection and possibilities of smartphones are concerned, have naturally become an element of the marketing structure. In particular with regard to the creation of value for buyers, communication and personalization of the offer. In the publication, the author will present how the world leaders in their respective segments engage innovations, combined with social media, to create value for the buyer. The author notes that the building of value for the client is inevitably combined with an attempt of the best possible adaptation of the offer to the expectations of the buyer and his individual needs. In the publication, the author will present how it is possible, thanks to innovations, to measure the accuracy of the personalized offer from the point of view of individual needs and expectations of the buyer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies