Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promowanie przez opakowanie. Przegląd etykiet oraz materiałów reklamowych kosmetyków - najczęstsze błędy

Tytuł:
Promowanie przez opakowanie. Przegląd etykiet oraz materiałów reklamowych kosmetyków - najczęstsze błędy
Autorzy:
Kulawiak, Agnieszka
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
opakowanie
etykiety
kosmetyki
packaging
labels
cosmetics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorcy w dużej mierze (słusznie) traktują etykiety produktów kosmetycznych jako przestrzeń do komunikacji z konsumentami. W drogeriach oraz aptekach coraz rzadziej można znaleźć kosmetyk, którego opakowanie zawierałoby jedynie informacje wymagane prawem (tj. wskazanie osoby odpowiedzialnej, nominalnej zawartości produktu, daty minimalnej trwałości, środkach ostrożności, numeru partii, wykazu INCI, funkcji kosmetyku).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies