Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Software support for temperature regime modeling of railway track construction

Tytuł:
Software support for temperature regime modeling of railway track construction
Autorzy:
Ižvolt, L.
Hodas, S.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
deformation of structure
temperature
railway construction
odkształcenia konstrukcji
temperatura
konstrukcje kolejowe
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the beginning of the paper the basic climatic characteristics for monitoring temperature regime of sleeper subgrade are presented. In following text the experimental workplace of track model are characterized with indication of the monitored characteristics. The second part deals with modeling conditions of temperature regime of the railway subgrade by the SV-HEAT software (setting of climate conditions, setting of boundary conditions of layers, self-analysis on particular layers and points and the resulting animation of temperature transition through the layers of the railway body).
Na odporność na odkształcenia konstrukcji kolejowej podtorza może mieć wpływ odpowiednia koncepcja projektu. Jakość wybranych materiałów odgrywa główną rolę (spełnia wymagane specyfikacje techniczne i mechaniczne) w tym wypadku, a także w odniesieniu do grubości warstwy poniżej podtorza. Wady konstrukcyjne kolejowego torowiska i całej konstrukcji torów kolejowych są w wielu przypadkach wynikiem negatywnych skutków mrozu i zamarzania warstwy konstrukcyjnej torowiska do niepożądanych głębokości - poniżej powierzchni podłoża, które składa się z gruntów drobnoziarnistych. Modelowanie poszczególnych warstw torowiska, w tym wbudowanych warstw materiałów, warunków klimatycznych, warunków brzegowych warstw, własne analizy przewodności cieplnej poszczególnych warstw i punktów oraz tworzenie animacji przejścia temperatury przez warstwy korpusu kolejowego jest możliwe dzięki wsparciu odpowiedniego oprogramowania. . SVHEAT - SoilVision jest dziś wiodącym rozwiązaniem w modelowaniu przewodności cieplnej warstw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies