Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Search engine optimization: a review

The Search Engine has a critical role in presenting the correct pages to the user because of the availability of a huge number of websites, Search Engines such as Google use the Page Ranking Algorithm to rate web pages according to the nature of their content and their existence on the world wide web. SEO can be characterized as methodology used to elevate site keeping in mind the end goal to have a high rank i.e., top outcome. In this paper the authors present the most search engine optimization like (Google, Bing, MSN, Yahoo, etc.), and compare by the performance of the search engine optimization. The authors also present the benefits, limitation, challenges, and the search engine optimization application in business.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies